A la política vinarossenca hi ha antics governants que són experts en relats, en contar històries i batalletes enlloc de fer possible les realitats d’aquells projectes que els vinarossencs demanen des de fa dècades i que durant vuit anys i mig no van ser capaços de tirar endavant.
Vinaròs tenia necessitat d’un canvi, portàvem dos legislatures escoltant relats que sempre acabaven en excuses. Portàvem massa temps amb discursos plens de colònia però buits de contingut. Un excés de frases fetes i buides, pensades per a que la gent no es fixés en la gestió municipal.
I aquells que donaven lliçons “urbi et orbi” han vist com un grup de persones normals i corrents però amb ganes i il·lusió estem aconseguint fent realitat allò que vam prometre. I els vinarossencs ho tenen clar, ho veuen tots els dies al carrer.
Vuit anys de governs socialistes prometent el segon centre salut. Ha tingut que ser un govern del PP qui aprove el projecte, licite les obres i és ara quan els vinarossencs veuen com avança dia a dia.
Vuit anys de governs socialistes prometent l’ampliació del Vilaplana i van marxar sense obtindre els permisos per poder licitar les obres. Este govern va obtindre els permisos, va licitar l’obra i ara tot el món pot observar com avancen les obres.
Vuit anys de governs socialistes i el projecte de l’avinguda Llibertat no estava ni redactar. Ara és una avinguda moderna i renovada. El mateix amb els carrers Sant Pasqual, Remei, Ramón Llull, Varadero, Sant Josep o Arcipreste Bono. Allà on els socialistes només parlaven, l’actual govern municipal actuem.
Van tindre vuit anys per a posar en marxa el PAI de la Torre Ballester, però no van fer res. Ara les obres estan en marxa i els vinarossencs ja veuen com apareix un nou espai que donarà un gir al centre de la ciutat.
Diuen els socialistes que van revitalitzar les festes… caldria recordar-los que al 2011 el govern del PP ens vam trobar amb una fira i festes amb només 4 dames i que l’explosió de les festes ha estat des de l’any 2024 amb el Vermut de festes, l’aposta per la música en directe, per la fira d’abril, la programació de Nadal, la revetlla de Cap d’Any i totes les iniciatives que els socialistes critiquen però obtenen el recolzament majoritari dels vinarossencs.
Hi ha qui encara viu pensant en el relat; el govern municipal treballem per a fer possible les realitats que mereixen els vinarossencs.
Lluís Gandia




















