- Segon llibre de la saga de Mary Willbron, després de “Mary Willbron: La subhasta del Führer”.
Ahir per la vesprada, al Saló d’Actes de la Biblioteca Municipal, es va presentar el nou llibre de l’autora Ana Maria Borrás. El llibre, titulat “Mary Willbron: la cámara ámbar”, és la continuació directa de “Mary Willbron: La subhasta del Führer“, escrit l’any 2022.
Borrás, natural de Càlig, licenciada en dret per la Universitat de València, és una gran apassionada de l’art, el cinema clàssic i la pintura. Conjuntament amb els dos llibres de la saga de Mary Willbron, també va escriure l’any 2023 el llibre “El ahorcado que habló”.
Durant la presentació també va tenir lloc un col·loqui, en el que van prendre la paraula el periodista Julio Vidal Labernia i l’alcaldessa de la localitat Maria Dolores Miralles Mir.
Fotos: Carlos Roger i fotos cedides per Javier Mercé Borrás