/>
Buscar
Cerrar este cuadro de búsqueda.

Ramon Messeguer, president de COCEMFE Maestrat, participa en una xerrada sobre mesures alternatives i accidents de trànsit

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
  • Va ser un espai de reflexió per parlar de seguretat vial, prevenció, responsabilitat i l’impacte real dels accidents de trànsit en la vida de les persones.

El president de l’entitat COCEMFE Maestrat, Ramon Messeguer, va participar en les darreres setmanes en una xerrada junt a CONCAES, sobre mesures alternatives i accidents de trànsit.

Segons indica COCEMFE en el post a les xarxes socials, “va ser un espai de reflexió molt interessant per parlar de seguretat vial, prevenció, responsabilitat i de l’impacte real que poden tenir els accidents de trànsit en la vida de les persones“.

COCEMFE ha agraït a CONCAES per “impulsar aquest tipus d’encontres tan necessaris“.

Foto: COCEMFE Maestrat.

Explora más

[location-weather id="200265"]