- Eduard Abella pren possessió com a regidor en substitució de Susanna Querol.
L’Ajuntament de la Sénia ha anunciat el relleu en les àrees d’Infància, Educació i Festes Majors després de la renúncia de la regidora Susanna Querol Gavaldà.
📅 El dilluns 27 d’abril, Eduard Abella Fibla va prendre possessió com a nou regidor i assumirà les competències d’aquestes àrees.
👥 Abella, administratiu del Departament d’Ensenyament, està estretament vinculat al teixit festiu i associatiu del municipi, aportant experiència tant en l’àmbit educatiu com comunitari.
🤝 Amb aquesta incorporació, el nou regidor s’integra a l’equip de govern amb l’objectiu de donar continuïtat a les polítiques municipals en aquestes matèries.
👏 Des del consistori s’ha volgut agrair la tasca realitzada per Susanna Querol durant el seu mandat i donar la benvinguda a Eduard Abella en aquesta nova etapa.
🏫🎉 Un canvi que reforça la continuïtat i el treball municipal en àrees clau per al municipi.
FOTO AJUNTAMENT DE LA SÈNIA




















