- Gràcies als dispositius amb GPS van trobar-los ràpidament i el van portar a un lloc segur.
La Policia Local d’Alcalà-Alcossebre, en col·laboració amb la Guàrdia Civil i els Bombers, rescaten una parella de senderistes, que es trobaven desorientats, a la Serra d’Irta.
La vesprada del dimarts 21 de gener després de la trucada a Emergències 112 va alertar que una parella de senderistes, de nacionalitat estrangera i avançada edat, s’havien quedat incomunicats i sense llum en una zona de difícil accés al parc natural de la Serra d’Irta, en concret al fons del barranc d’Engueres.
Immediatament, efectius de la Policia Local, amb la col·laboració de la Guàrdia Civil, van coordinar el dispositiu, amb tres unitats mòbils del Parc de Bombers d’Orpesa. Finalment, i gràcies a la ubicació via GPS, es van localitzar i van ser traslladats a un lloc segur, sense resultar necessària l’assistència sanitària.
#rescat #policiaalcalàalcossebre