/>
Buscar
Cerrar este cuadro de búsqueda.

Sant Jordi acomiada el curs de gimnàstica amb una jornada de reconeixement a les participants

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
  • L’Ajuntament agraeix la implicació i l’esforç de totes les persones que han participat en les classes subvencionades durant l’any.

L’Ajuntament de Sant Jordi ha volgut felicitar totes les participants de les classes de gimnàstica subvencionades amb motiu de la finalització del curs, destacant la seua dedicació, constància i entusiasme al llarg de tota la temporada.

Durant aquests mesos, les sessions han servit no només per fomentar l’activitat física i els hàbits saludables, sinó també per crear espais de convivència, relació i benestar entre les participants.

Des del consistori han agraït la implicació de totes les persones que han format part d’aquesta iniciativa, ressaltant els nombrosos moments compartits al voltant de l’esport i la salut.

Amb la mirada posada ja en les vacances d’estiu, l’Ajuntament ha desitjat a totes les participants un període de descans ple d’alegria, benestar i bons moments, amb el desig de retrobar-se després de l’estiu per continuar gaudint de l’activitat física.

🤸‍♀️☀️💪 Enhorabona per la feina feta durant el curs i bon estiu a totes les participants! 🌴😊🎉

Explora más

[location-weather id="200265"]