- L’Ajuntament distribueix suports de metacrilat en establiments turístics i a Panoràmica per a facilitar l’accés a la web turística municipal i fomentar el consum local.
L’Ajuntament de Sant Jordi ha posat en marxa una nova iniciativa per a reforçar la promoció turística del municipi mitjançant la instal·lació de suports de metacrilat amb codis QR en establiments turístics i en diferents punts estratègics de Panoràmica Golf, amb l’objectiu de facilitar als visitants i turistes l’accés directe a tota la informació disponible en la web turística municipal.
L’actuació pretén donar una major visibilitat als recursos turístics, patrimonials, culturals, gastronòmics i comercials del municipi, permetent que les persones que visiten Sant Jordi puguen descobrir de manera ràpida i senzilla les múltiples experiències que ofereix la localitat.
Els nous suports inclouen un codi QR que enllaça directament amb la plataforma turística municipal, on els usuaris poden consultar informació actualitzada sobre rutes, patrimoni, gastronomia, esdeveniments, comerços, allotjaments i activitats d’oci.
L’alcalde de Sant Jordi, Iván Sánchez Cifre, ha explicat que aquesta iniciativa forma part de l’estratègia municipal per a continuar dinamitzant el turisme i generar noves oportunitats econòmiques per al conjunt del municipi.
“Volem aprofitar l’enorme potencial que representen els més de 200 habitatges turístics existents a Sant Jordi perquè les persones que ens visiten coneguen tot allò que ofereix el nostre poble i gaudisquen d’experiències autèntiques vinculades al nostre patrimoni, la nostra gastronomia i els nostres productes de proximitat”, ha assenyalat.
L’alcalde ha destacat que molts visitants romanen diversos dies al municipi i que és important facilitar-los l’accés a informació útil que els anime a recórrer el nucli urbà, conéixer els recursos turístics locals i consumir als establiments del municipi.
“Cada visitant que arriba a Sant Jordi representa una oportunitat per als nostres comerços, bars, restaurants i productors locals. Per això treballem perquè el turisme genere riquesa i activitat econòmica que repercutisca directament en els nostres veïns i contribuïsca a crear noves oportunitats per al poble”, ha afirmat Sánchez Cifre.
La iniciativa també presta una atenció especial als residents i visitants de Panoràmica, un dels principals pols turístics del municipi, reforçant la connexió entre aquest nucli residencial i el casc urbà de Sant Jordi.
Des de l’Ajuntament consideren que la digitalització turística és una eina fonamental per a millorar l’experiència de les persones que visiten la localitat i per a incrementar la difusió dels recursos municipals d’una manera àgil, accessible i sostenible.
“Volem que cada persona que arribe a Sant Jordi tinga a l’abast del seu mòbil tota la informació necessària per a descobrir el nostre municipi. Com més temps romanguen els visitants gaudint dels nostres recursos i consumint als nostres negocis, major serà l’impacte positiu per a l’economia local”, ha conclòs l’alcalde.
Amb aquesta actuació, l’Ajuntament continua avançant en la seua aposta per un model turístic sostenible, connectat amb el territori i orientat a potenciar el desenvolupament econòmic local a través de la promoció dels recursos i experiències que fan de Sant Jordi una destinació cada vegada més atractiva per a visitants i residents.






























