Aquest dissabte 25 d’octubre al municipi de Sant Jordi, van viure una experiència deliciosa i plena de descobriments amb motiu de la jornada dedicada a la garrofa, un producte autòcton i carregat de sabors, dins de les Jornades Europees de Patrimoni 2025.
Sota el lema “Patrimoni arquitectònic: Finestres al passat, Portes al futur”, l’activitat va permetre combinar la descoberta del patrimoni cultural i arquitectònic amb la tradició gastronòmica local. L’esdeveniment, titulat “La garrofa: una història deliciosa”, va incloure caminades pels paisatges rurals, on els participants van poder aprendre sobre la garrofa i les seues propietats, compartir coneixements i gaudir de degustacions sorprenents i molt saboroses.
🌿🍫Va ser una activitat diferent, educativa i molt estimada per tots els assistents, que va permetre redescobrir aquest ingredient tan nostre en un ambient de convivència i alegria.
Des de l’organització, agraeixen a tots els participants per fer aquesta jornada tan especial i ja esperen repetir-la en properes edicions.






























