L’ambiciós projecte de valoració de les restes de l’antic convent dels Dominics continua avançant. A la dotació de 3.000.000 d’euros per part del Govern d’Espanya s’ha sumat la signatura d’un conveni de 160.000 € amb la Generalitat per continuar la restauració del Campanar de les Llastimes.
Aquesta actuació del campanar ja va ser seleccionada a partir d’una votació de pressupostos participatius de l’any 2021.
Aquest mateix any l’Ajuntament ja va finançar una primera actuació de 40.000 €, i al mateix temps va redactar el projecte d’aquesta última fase del campanar. Avui s’ha aprovat al Ple del
Consell el conveni amb els 160.000 € de dotació.
Amb l’ajuda del Ministeri s’està duent a terme una actuació per a la valoració de l’antic Convent dels Dominics, una obra que transformarà una zona degradada en un espai turístic, cultural i social respectant els criteris de sostenibilitat ecologica i paisatgística, al servei de veins i visitants. Ara, amb el conveni, s’acabarà la restauració del Campanar de les Llastimes, obra
que correspon a una segona fase.

























