/>
Buscar
Cerrar este cuadro de búsqueda.

Santa Magdalena contracta dos joves a través del programa EMPUJU 2022

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

L’Ajuntament de Santa Magdalena, a través del programa EMPUJU de la conselleria d´Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball ha procedit a contractar dos joves, menors de 30 anys, que realitzaran, d’una banda, tasques administratives en les oficines de l’Ajuntament i per un altre, de monitora de temps lliure. La duració dels contractes és d’un any, i les persones estan ocupades a jornada completa.

D’aquesta manera, la Generalitat ha atorgat a l’Ajuntament de Santa Magdalena una subvenció de 32.030€, que servirà per a sufragar els costos de contractació d’aquestes persones durant un any.

Sergio Bou, alcalde de Santa Magdalena, assegura que: “gràcies a la col·laboració de la Generalitat hem contractat dos joves, que es trobaven en situació de desocupació, permetent-los d’aquesta manera la seua incursió en el món laboral”.

Explora más

Vinaros
6:35 pm, August 28, 2025
temperature icon 30°C
L: 30° H: 30°
Feels like 29.74 °C nubes dispersas
Humidity 39 %
Pressure1008 mb
Wind 37 Km/h