/>
Buscar
Cerrar este cuadro de búsqueda.

Santa Magdalena posa en marxa nombroses activitats esportives per a tardor

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
  • L’Ajuntament de Santa Magdalena informa que, a través de l’empresa Dreamracket, es posaran en marxa en el municipi una sèrie d’activitats esportives dirigides tant a públic adult com infantil.

En aquest sentit s’ofereixen classes de pàdel de 60 minuts, dirigides a alumnat de 3 a 16 anys. D’igual manera, per a alumnes i alumnes de més de 16 anys. D’altra banda, s’ofereix la possibilitat de realitzar activitats dirigides per a adults en les següents modalitats: pilates, ioga, GAP i crossfit, així com entrenaments personals.

Així, el dia 19 de setembre, s’ha programat una reunió informativa a l’Auditori de l’Edifici Social, a les 19.30h, on s’explicarà el funcionament de totes i cadascuna de les activitats, així com els horaris i preus d’aquestes. Les classes donaran inici el dilluns, 3 d’octubre.

Més informació, Antonio Mata, telèfon: 619 390616.

Explora más

Vinaros
9:39 pm, August 24, 2025
temperature icon 27°C
L: 26° H: 27°
Feels like 26.54 °C muy nuboso
Humidity 81 %
Pressure1015 mb
Wind 9 Km/h