Ahir per la nit, a la Plaça de Bous de Vinaròs, es va realitzar el segon dia de projeccions dels curts finalistes del XXIII Festival Internacional de Curtmetratges Agustí Comes, organitzat per la Fundació Caixa Vinaròs.
Un altre cop, els seients situats a la zona de la Plaça de Bous es van plenar per la visualització dels curts i per gaudir de la segona nit de cinema d’aquesta edició.
Els curts que es van projectar en la jornada d’ahir van ser: “Colorado” de les directores Sandra Gómez i Pilar Gómez; “Kumbach” del director Gwai Lou; “Cuentas Divinas” de la directora Eulàlia Ramón i “Troleig“, del director Luis Eduardo Pérez.
Aquesta nit es realitzarà la tercera i darrera sessió amb la projecció de quatre curts més que entren a concurs. Cal recordar que el divendres es projectarà la Macedònia de Curts.