/>
Buscar
Cerrar este cuadro de búsqueda.

Un veí d’Amposta de 23 anys mort i una ferida crítica en un accident a l’AP-7 a Freginals, al Montsià

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
  • Un mort i una ferida crítica en un accident a l’AP-7 a Freginals (Montsià), segons ha informat el Servei Català de Trànsit (SCT). L’avís del sinistre s’ha rebut a les 07.07 hores d’aquest diumenge al quilòmetre 332 de l’AP-7 -entre Ulldecona i Amposta- i en sentit Barcelona.

Per causes que encara s’estan investigant, un turisme ha patit una sortida de via i ha bolcat. A conseqüència de l’accident, el passatger davanter ha mort, Es tracta d’un home de 23 anys, J.D.S.T., veí d’Amposta. La conductora ha resultat ferida en estat crític i ha estat traslladada pel Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) a l’Hospital Joan XXIII de Tarragona.

Amb aquesta víctima, ja són 73 les persones que han mort en accident de trànsit enguany a la xarxa viària interurbana de Catalunya.

L’ajuntament d’Amposta ha fet públic el seu condol a través de les seves xarxes socials.

Explora más

Vinaros
4:22 am, May 23, 2025
temperature icon 17°C
L: 17° H: 17°
Feels like 16.93 °C cielo claro
Humidity 79 %
Pressure1016 mb
Wind 3 Km/h