- Els fets han ocorregut aquest dilluns 19 d’octubre, al voltant de les 7.50 hores, a la plaça Cupello. La víctima ha sigut traslladada a l’Hospital Comarcal de Vinaròs, on es troba ingressada amb pronòstic reservat.
Ultima hora: la victima ha sigut traslladada al Hospital La Fe de Valencia en pronóstic reservat greu
Una dona de 33 anys ha resultat ferida per arma blanca aquest dilluns 19 d’octubre al matí a Benicarló, en una agressió presumptament comesa per la seua exparella sentimental, que ha fugit del lloc dels fets i està sent buscada.
Segons la informació facilitada, l’agressió s’ha produït al voltant de les 7.50 hores a la plaça Cupello, en ple nucli urbà de la localitat.
Els sanitaris del Centre de Salut, els primers a assistir la víctima
A causa de la proximitat del Centre de Salut de Benicarló, personal sanitari del centre ha sigut el primer a atendre la dona ferida.
Fins al lloc dels fets també s’han desplaçat efectius de la Policia Local de Benicarló i de la Guàrdia Civil, que han intervingut després de l’agressió.
La víctima ha sigut traslladada posteriorment a l’Hospital Comarcal de Vinaròs amb SAMU i escoltada per Guàrdia Civil, on es troba ingressada amb pronòstic reservat.
Busquen la seua exparella com a presumpte autor
El presumpte agressor, que seria l’exparella sentimental de la víctima, ha fugit després dels fets.
Segons la informació inicial, les forces de seguretat treballen per localitzar-lo.
De moment, no han transcendit més detalls sobre les circumstàncies de l’agressió ni sobre l’evolució de l’estat de salut de la dona.
Pendent de més informació oficial
Aquest succés ha tingut lloc durant les primeres hores del matí a Benicarló. Les circumstàncies de l’atac i la possible consideració del cas com a violència de gènere estan pendents de confirmació oficial. La policia Local ha realitzat la investigació del succés.
La informació es podrà ampliar a mesura que es coneguen noves dades sobre la investigació i l’estat de la víctima.





























