Una fase del subministrament elèctric de la partida Surrach, a Benicarló, continua sense llum des de les últimes pluges registrades a la localitat, una situació que està generant malestar entre els veïns afectats.
Segons denuncien els residents de la zona, l’avaria es manté des de fa dies sense que s’haja produït cap intervenció efectiva per restablir el servei. Els veïns asseguren que la manca de subministrament elèctric afecta greument el dia a dia dels habitatges i explotacions de la partida.

Davant aquesta situació, els afectats reclamen a l’Ajuntament una actuació urgent i recorden que compleixen amb el pagament dels impostos municipals, “com qualsevol altre veí del poble”, motiu pel qual consideren que el servei hauria d’estar garantit.
Els veïns demanen una solució immediata i una millor resposta davant incidències d’aquest tipus, especialment quan es produeixen arran de fenòmens meteorològics habituals com les pluges.






















