/>
Buscar
Cerrar este cuadro de búsqueda.

Vinaròs, ara i sempre

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

Ells ho tornaran a intentar, el predicador de les Canàries tornarà a provocar-nos i a insultar la gent del nostre poble si es veu aixoplugat per les forces de seguretat.

Nosaltres, espero que en més numero, hi serem i ens tornarem a queixar al carrerperquè no estem d’acord , no ens deixen parlar en el plenari (problema de la democràcia representativa mal entesa) i ens agradaria que algun d’ aquells que diuen que ho fan TOT PER VINARÒS aquesta vegada ho feren de veritat i demostraren que encara els queda una mica de dignitat.

Algú anomenat Josep Aguado Llobet va escriure que “ l’envergadura de la participació ciutadana ha de quedar manifestada en l’accés a les decisions del govern local, sense haver-se d’integrar en l’estructura de partits polítics o en l’administració”. “Al nostre poble….. ens hem fet còmodes, no ens hem involucrat activament i no ens hem fet escoltar com cal; pot ser que haja estat pel menfotisme o pel passotisme o, simplement, perquè ens hem cregut el que han volgut fer-nos creure : que tot era molt bonic i que tot anava molt bé….. Ara ja estem mirant-li les orelles al llop i ens preocupem com abans no ho havíem fet”.

Nosaltres continuem pensant que si seguim fotuts i resignats alguns “polítics” continuaran amb la seua marxa i ens destrossaran de veritat tot allò que és nostre.

Recordeu: Dimecres 1 d’abril, a les 17:00, a la plaça del NOSTRE Ajuntament.

Ramon Adell i Artola
Vinaròs, 30 de març del 2.026

Explora más

[location-weather id="200265"]