Hui ha tingut lloc al Centre de Salut de Traiguera una xarrada d’actualització dirigida a professionals d’Atenció Primària, centrada en la interpretació del proteïnograma i la valoració i seguiment de gammapatías monoclonals.
La sessió ha estat impartida per Mar Zaragoza, del servei d’Anàlisis Clíniques, i Mario Montagud, del servei d’Hematologia, i ha tingut com a objectiu millorar la interpretació de resultats de laboratori i la coordinació amb Hematologia en el maneig d’aquestes patologies, cada vegada més prevalents, sobretot en pacients d’edats avançades.
L’activitat posa en relleu la importància de la detecció precoç i el seguiment adequat des de la consulta d’Atenció Primària, assegurant una millor qualitat assistencial i una gestió coordinada entre especialitats.
👩⚕️👨⚕️ La iniciativa forma part del compromís del Departament de Vinaròs de Salut amb la formació continuada dels professionals sanitaris i la millora de l’atenció a la ciutadania.




















