/>
Buscar
Cerrar este cuadro de búsqueda.

José Martí destaca la potència de la Fira de Morella com a gran aparador del sector primari i dels productes tradicionals dels Ports

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
  • El president, José Martí, destaca el «compromís» de la institució provincial per recolzar als pobles de les huit comarques a generar activitat i donar noves oportunitats d’ocupació a través de la cultura»

El president de la Diputació, José Martí, ha visitat hui la Fira de Morella, que després de dos anys d’aturada per la pandèmia ha pogut recuperar una tradició que compleix 764 anys. Martí, acompanyat per l’alcalde de la localitat, Rhamsés Ripollés, i altres autoritats, ha destacat que la Fira «aconsegueix convertir una localitat com Morella en el gran aparador dels productes tradicionals i característics d’aquesta zona ,amb el sector primari com a protagonista, un dels principals motors econòmics de la comarca».

José Martí ha donat l’enhorabona a l’alcalde, a la corporació municipal i a l’Associació Firal Els Ports «per l’esforç i dedicació que han realitzat per a aconseguir que aquesta fira torne amb tota la seua energia per a recolzar a un sector tan important com el primari».

_DSC8152
_DSC8217
_DSC8246
_DSC8258
_DSC8291
_DSC8306

Explora más

Vinaros
4:34 am, August 25, 2025
temperature icon 25°C
L: 24° H: 25°
Feels like 26.27 °C nubes
Humidity 86 %
Pressure1015 mb
Wind 6 Km/h