- Aquest passat Dijous 11 d’ Abril, l’Auditori Sixto Mir va acollir l’actuació estelar de la International Ballet Company, amb una gala de solistes durant la qual es van poder gaudir dels més impressionants solos d’alguns dels ballets més estimats de tots els temps, com ‘El llac dels cignes’, ‘El Quixot’, ‘El corsari’, ‘El trencanous’ o ‘Sheherazade’
Ballarins solistes que van transmetre històries i van despertar emocions a través de la dansa. Cada ballarí va tindre la seua pròpia veu única, i en aquesta gala van tindre l’oportunitat d’admirar-los mentre es presenten en solos que han estat especialment seleccionats per a captivar-nos i arribar-nos al cor.
Un espectacle que va agradar tan als apassionats de la dansa com al públic que es va acostar per primera vegada, en el que va resultar ser una experiència inoblidable.
Per l’escenari van desfilar artistes com Cristina Terentiev, Alexandru Belen, Natalia i Vasilii Bogdan o Olga Marcova, entre d’altres.
𝗣𝗥𝗢𝗚𝗥𝗔𝗠𝗔:
Lago de los Cisnes – Adagio 2 acto
- Don Quijote – Pas de deux
𝗖𝗿𝗶𝘀𝘁𝗶𝗻𝗮 𝗧𝗲𝗿𝗲𝗻𝘁𝗶𝗲𝘃 – 𝗔𝗹𝗲𝘅𝗮𝗻𝗱𝗿𝘂 𝗕𝗮𝗹𝗮𝗻
El Corsario – Pas de deux
- Scheherazade – Adagio
𝗡𝗮𝘁𝗮𝗹𝗶𝗮 𝗕𝗼𝗵𝗱𝗮𝗻 – 𝗩𝗮𝘀𝗶𝗹𝗶𝗶 𝗕𝗼𝗴𝗱𝗮𝗻
Cascanueces – Pas de deux
- Chopiniana “Les Silphides” – Vals
𝗜𝗹𝗼𝗻𝗮 𝗕𝗮𝗶𝘁𝗹𝗲𝗿 – 𝗦𝗲𝗿𝗴𝗲𝘆 𝗭𝗱𝗮𝗻𝘀𝗸𝗶𝗶
Arlequinada – Pas de deux
- Esmeralda – Adagio
𝗢𝗹𝗴𝗮 𝗠𝗮𝗿𝗰𝗼𝘃𝗮 – 𝗩𝗮𝗱𝗶𝗺 𝗦𝘁𝗲𝘁𝗲𝗻𝗰𝗼