- Quasi amb l’Auditori municipal al complet
La jornada de dissabte 3 de maig al municipi de Benicarló va iniciar la II setmana de la joventut, al matí es va celebrar les primeres Falles paelles Fest i a la vesprada a l’auditori Pedro Mercader es va viure el musical més eurovisiu (Tuelf Points).
Tuelf Points és l’únic concert teatralitzat del món (amb col·laboracions molt especials!) que, a través d’una història que uneix el món virtual i l’humà, repassa els grans èxits d’Eurovisió de tots els temps. El públic gaudirà de les imatges originals de les actuacions i sentirà les versions inèdites de Europe’s living a celebration, La La La, Digues-me, Euphoria, Viu Cantant, Ets tu, Ballar Pegats, Nel Blu di Pinto di Bu, Save your Kisses for Em… i moltes més!
Aquesta vesprada a les 18:00 hores a la seu de la UP (universitat popular) es durà a terme la presentació de la nova associació municipal “ENTAULATS”.