- L’acte s’ha realitzat al Camp de Les Capsades.
El Club Deportivo de Tiro Con Arco Baix Maestrat ha presentat aquesta vesprada al Camp de les Capsades als seus representants per a la Fira i Festes de Sant Joan i Sant Pere 2025. Agnès López Coma i Damián Rodríguez Najarro han sigut els agraciats amb aquest honor.
L’acte ha començat amb un parlament per part de la presidenta de l’entitat esportiva, Luz Altaïr, la qual ha realitzat un petit resum de la història de l’entitat, a més d’agraïr a tots els socis que han fet possible el creixement de l’entitat.
Seguidament, s’ha fet un record per a les dames de l’any 2024, Águeda Cid Castell i Naroa Caballer Lluch, que han rebut un ram de flors i un detall per part de l’entitat. En els seus parlaments, han agraït al Club Deportivo de Tiro Con Arco Baix Maestrat per poder-lo representar en l’edició passada, i a les seves famílies.
A continuació, ha sigut el torn de la dama i caballer d’aquesta edició, Agnès López i Damián Rodríguez, que han rebut també un ram de flors i un detall per part de l’entitat. També en els seus parlaments han agraït a l’entitat i a la família per recolzar-los. A més, el Club els ha regalat un carcaj per a poder guardar les seves fletxes.
En finalitzar els parlaments, els representants de l’any anterior i la dama i cavaller d’aquest any s’han intercanviat obsequis. La dama i el cavaller d’aquesta edició han otorgat obsequis a les altres membres de la corporació.
Per finalitzar l’acte, la dama i cavaller s’han realitzat fotografies amb les dames, els membres de la corporació municipal i els familiars assistents.