/>

Festes Patronal Santa Magdalena del Polpís 2025 – Missa dels difunts i més actes taurins en la penúltima jornada de les festes 2025

Al matí els festers i festeres de Santa Magdalena del Polpís 2025 van assistir a la tradicional Missa en honor als difunts, també en honor a Santa Anna i Sant Joaquim. Seguidament, van celebrar l’entrada de bous infantil i l’entrada del ramat de la ramaderia local German Vidal.
La vesprada taurina va comptar amb el desafiament de bestiar boví de les ramaderies Capota i Alba Atenea. Amb tres vaques i un bou de cada ramaderia.

La vetllada nocturna va tenir dos bous embolats i l’última nit de ball d’orquestra amb l’orquestra VALHALLA i el Dj Cristian DB.

Hui diumenge Santa Magdalena acomiadarà les festes amb un espectacle pirotècnic, però abans últims actes taurins i desmuntatge de cadafals.

📸 AJUNTAMENT DE SANTA MAGDALENA