- El dimoni de Sant Antoni de Benicarló ja espera l’hora de ser cremat a la foguera de la plaça Sant Bartomeu
La Confraria de Sant Antoni ultima els preparatius de la festa amb la construcció de la foguera i l’escenari per als actes litúrgics.

La Confraria de Sant Antoni ha elaborat aquest matí de divendres 16 de gener la foguera que corona el dimoni, una figura que va ser confeccionada fa unes setmanes i que ja presideix la plaça Sant Bartomeu.
A les 19.00 hores se li prendrà foc a la foguera i tindrà lloc la primera cercavila de cavalls, així com el tradicional tirament de coques, un dels actes més esperats de la celebració.

A més, els membres de la confraria també han preparat l’escenari on demà dissabte 17 de gener se celebrarà la missa d’honor a Sant Antoni i, posteriorment, la benedicció dels animals, un dels moments més emblemàtics de la festivitat.









































