- La Banda compartirà escenari amb l’Associació Musical Mestre Candel de Morella, en un concert que es realitzarà el proper dissabte 18 de juliol a les 19:00 h.
L’Ajuntament de Sant Mateu ha presentat, a través de les seves xarxes socials, la participació de la Banda de Música Santa Cecília de Sant Mateu en la XXXIIIª Campanya de Concerts d’Intercanvis Musicals.
La Banda de Música Santa Cecília compartirà escenari amb l’Associació Musical Mestre Candel de Morella, en un acte que es realitzarà el proper dissabte 18 de juliol a les 19:00 h a l’Auditori Municipal de Sant Mateu.
Foto: Ajuntament de Sant Mateu.






























