El Centro Aragonés va realitzar ahir per la vesprada el seu tradicional Festival de Jotes, dins de la programació de la Fira i Festes de Sant Joan i Sant Pere.

Els assistents van poder gaudir a l’Espai Cultural de La Mera dels balls i cants tradicionals de l’Aragó, en un acte que va comptar amb la presència de les dames del Centro Aragonés, Joanna Ricart i Yulia Bobonea, així com altres dames de la Fira i Festes.
Fotos cedides.











































