/>
Buscar
Cerrar este cuadro de búsqueda.

Les obres de la plaça Constitució de Peníscola poden finalitzar demà divendres 17 de juliol 

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
  • La Generalitat preveu finalitzar els treballs d’asfaltatge aquest divendres i recuperar completament la circulació si no hi ha cap contratemps.

L’Ajuntament de Peníscola ha informat sobre l’evolució de les obres que la Generalitat Valenciana està executant a la plaça Constitució per connectar l’estació de bombament amb l’Estació Depuradora d’Aigües Residuals (EDAR).

Segons la direcció de les obres, els treballs es troben ja en la seua fase final i, durant les pròximes hores, està previst completar les últimes actuacions per tal de restablir completament la circulació a la zona.

Després de les tasques d’urbanització dels vials realitzades la setmana passada, aquesta setmana s’ha procedit a estendre i compactar l’aglomerat asfàltic necessari per pavimentar la calçada.

Si les condicions són favorables i no es produeix cap incidència, la previsió és finalitzar l’asfaltatge i donar per concloses les obres aquest divendres, permetent així la reobertura total del trànsit a la plaça Constitució.

Amb aquesta actuació es completa una infraestructura destinada a millorar el funcionament del sistema de sanejament i de depuració d’aigües residuals del municipi.

Explora más

[location-weather id="200265"]