/>
Buscar
Cerrar este cuadro de búsqueda.

Benicarló ret homenatge als seus patrons, Sant Bartomeu, Santa Maria i els Sants Màrtirs Abdó i Senén

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
  • La ciutat de Benicarló honra Sant Bartomeu, Santa Maria i els Sants Màrtirs Abdó i Senén.

Benicarló ha celebrat aquest dilluns una de les jornades més assenyalades de les seues Festes Patronals amb la tradicional Missa solemne en honor als patrons de la ciutat, Sant Bartomeu, Santa Maria  i els Sants Màrtirs Abdó i Senén.

L’Eucaristia ha tingut lloc a l’Església Parroquial de Sant Bartomeu i ha estat presidida pels mossens de la ciutat i de la comarca, en una celebració marcada per la solemnitat i la tradició.

A l’acte han participat la Reina de les Festes, la Dulcinea i les seues Corts d’Honor, així com l’alcalde i membres de la Corporació Municipal, el cap de la Policia Local i la jutgessa de Pau. La celebració també ha comptat amb la presència de nombrosos veïns i veïnes de Benicarló.

En finalitzar la missa, els participants han iniciat una cercavila fins al Centre Geriàtric Municipal Sant Bartomeu, acompanyada per la Colla de Dolçainers i Tabaleters de Benicarló.

Una vegada al centre geriàtric, s’ha compartit un bon plat d’arròs amb tots els usuaris i usuàries, en un acte de convivència que ha servit per commemorar i celebrar la festivitat dels patrons de la ciutat.

Amb aquesta jornada, Benicarló manté viva una de les tradicions més arrelades de les seues Festes Patronals, unint devoció, cultura popular i convivència en un dia molt especial per a tota la ciutat.

AE
AF
AG
AH
AI
AJ
AK
AL
AM
AN
AO
AP
AQ
AR
AS
AT
AU
AV
AW
AX
AY
AZ
B
BA
BB
BC
BD
BE
BF
BG
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z

Explora más

[location-weather id="200265"]