/>

Santa Magdalena trau a licitació les obres de remodelació de l’Avinguda Doctor Luis Torres Morera

El ple de l’Ajuntament de Santa Magdalena ha aprovat per unanimitat la licitació de les obres d’adequació d’espai urbà annex a l’Av. Doctor Luis Torres Morera, al costat de tota la zona del poliesportiu municipal, amb un import de 109.461€ i que seran finançades a través del Pla Impulsa de la Diputació de Castelló.

Estes obres de condicionament inclouen la creació d’un total de 19 places d’aparcament, al costat del centre mèdic, ampliació de la vorera, execució de zones per als vianants i d’adequació d’espais per a zones infantils.

Sergio Bou, alcalde de Santa Magdalena, explica que amb estes obres d’adequació “comencem a condicionar la zona del nou pavelló poliesportiu cobert, que en un futur s’incorporarà a esta gran àrea en la qual estan actualment el pavelló, pista de pàdel, piscines, el centre mèdic, el gimnàs, la Unitat de Conciliació Familiar i el Servei de Promoció de l’Autonomia Personal”.

El procés de licitació ja està obert i ha de realitzar-se a través de la plataforma de contractació del sector públic, per procediment obert. El termini d’execució de les obres és de 4 mesos.