/>

Peníscola amplia fins al 2 de novembre les inscripcions al Taller de Teatre i Desenvolupament Personal

  • L’activitat, oberta a tota la població, se celebrarà els dimecres del 4 al 25 de novembre i estarà impartida per l’actriu, guionista i directora d’arts escèniques M.ª del Carmen Roig Blasco.
  • L’Ajuntament de Peníscola ha anunciat l’ampliació del termini d’inscripció al Taller de Teatre i Desenvolupament Personal fins al pròxim dilluns 2 de novembre de 2026.

Aquesta iniciativa està dirigida a la població en general i oferix una oportunitat per a acostar-se al món de les arts escèniques i treballar diferents aspectes del desenvolupament personal a través del teatre.

Quatre sessions durant el mes de novembre

El taller es desenvoluparà del 4 al 25 de novembre de 2026, amb sessions tots els dimecres, de 18.00 a 19.00 hores.

Les activitats tindran lloc a la sala polivalent de Serveis Socials de Peníscola i estaran impartides per M.ª del Carmen Roig Blasco, actriu, guionista i directora d’arts escèniques.

La proposta busca oferir un espai de participació i expressió personal mitjançant les possibilitats que brinda el teatre.

Inscripcions obertes fins al 2 de novembre

Les persones interessades a participar-hi poden formalitzar la inscripció fins al 2 de novembre a través dels Serveis Socials municipals.

Per a inscriure’s o obtindre més informació, poden acudir a les oficines situades al carrer de Llevant, sense número, o telefonar al 964 481 833.

Amb aquesta activitat, l’Ajuntament de Peníscola amplia la seua oferta de tallers oberts a la ciutadania i fomenta la participació en propostes culturals i de desenvolupament personal.