- Vilafamés, Culla, Peníscola i Morella representen la província aquest 1 d’octubre en una jornada dedicada a reivindicar el patrimoni i l’encant dels pobles
Aquest dijous 1 d’octubre se celebra el Dia dels Pobles Més Bonics d’Espanya, una jornada que posa en valor el patrimoni, la història, la cultura i els paisatges dels municipis que formen part de l’associació Los Pueblos Más Bonitos de España.
La província de Castelló compta amb quatre municipis integrats en aquesta xarxa: Vilafamés, Culla, Peníscola i Morella, quatre destinacions amb personalitats molt diferents que comparteixen un important llegat històric i patrimonial.

Des de la ciutat emmurallada de Morella fins al nucli històric de Vilafamés, passant pel patrimoni medieval de Culla i la singular silueta de Peníscola al costat del Mediterrani, els quatre municipis constitueixen alguns dels principals referents turístics de l’interior i la costa castellonenca.
El Dia dels Pobles Més Bonics d’Espanya és també una oportunitat per reivindicar la conservació del patrimoni, les tradicions locals i la vida als municipis de menor població.
Quatre pobles de Castelló, quatre joies per descobrir i redescobrir aquest 1 d’octubre.



























