
-
La portaveu del PP a Benassal, Marta Pitarch, reivindica la política útil que el PP exercix des de la Diputació i que ha suposat una injecció de prop d’un milió d’euros en tres anys
-
“La presidenta Marta Barrachina actua a l’interior i respon amb solucions allà on el president Pedro Sánchez dona l’esquena”, declara la regidora del Partit Popular
-
A les obres que Diputació executa en l’actualitat se sumen les millores que en 2026 s’han desenvolupament en diferents trams per valor de 38.610 euros. L’obra arriba després de finalitzar al maig de 2025 la millora de la CV-167 que connecta la localitat amb Vilafranca
El Grup Municipal del PP a Benassal ha posat en valor la inversió de 346.810 euros que la Diputació Provincial de Castelló executa en la carretera CV-166 i que eleven a prop d’un milió d’euros el compromís del PP amb la població des de l’any 2024. Es tracta d’unes obres de reparació de danys que suposen “el compromís clar de la presidenta Marta Barrachina enfront d’un president, Pedro Sánchez, que ens dona l’esquena”.
El projecte executa una reparació “necessària” amb el compromís de “la política útil que els veïns necessiten”. Si hi ha un problema, “els ciutadans demanen que les seues administracions responguen. I la Diputació ho fa de manera eficaç”.
Per a Marta Pitarch, portaveu del PP a Benassal, l’execució d’esta obra “suposarà una millora substancial per als veïns de la nostra localitat i també per a la resta dels ciutadans que transiten per la CV-166”. A esta inversió cal sumar altres que la Diputació ha executat durant este any 2026 i que han permés la millora de diversos trams amb un import de 38.610 euros.
Així mateix, tal com recorda la portaveu del PP a Benassal, al maig de 2025 van finalitzar les obres de la CV-167. Es va actuar en la reparació de trams que estaven en precari, es va reforçar la conservació de la via i es va millorar la seguretat del trànsit rodat en una via que connecta Benassal amb Vilafranca. En este cas, recorda la regidora del PP, “la inversió va ser de 604.826,90 euros i el tram d’actuació es va establir entre els punts quilomètrics 1+050 i 3+600”.
Connectar l’interior, protegir la vida
A esta bateria d’inversions cal sumar, tal com relata Pitarch, el projecte previst per a Benassal en el marc del Pla de Travessies que ha aprovat enguany la Diputació de Castelló. Es tracta d’una “inversió més que demostra que ara sí Benassal importa”, ha conclòs la portaveu del PP.





























