/>

Un conductor resulta ferit lleu en una eixida de via a l’N-232, al terme municipal de Vinaròs

  • L’accident s’ha produït aquest dilluns 19 d’octubre, a les 15.07 hores, al quilòmetre 7 de la carretera, en direcció a Morella

Un conductor ha resultat ferit lleu aquest dilluns 19 d’octubre després de patir una eixida de via amb el turisme que conduïa a la carretera N-232, dins del terme municipal de Vinaròs.

L’accident s’ha registrat a les 15.07 hores, al punt quilomètric 7 de l’N-232, en direcció a Morella, quan, per causes que no han transcendit, el vehicle ha eixit de la calçada.

Traslladat a l’Hospital Comarcal de Vinaròs

Com a conseqüència del sinistre, el conductor del turisme ha resultat ferit de caràcter lleu.

Després de l’accident, ha sigut traslladat a l’Hospital Comarcal de Vinaròs per rebre assistència sanitària.

De moment, no s’han facilitat més detalls sobre les circumstàncies que han provocat l’eixida de via ni sobre possibles afectacions a la circulació.

L’accident s’ha saldat amb una persona ferida lleu i traslladada al centre hospitalari de Vinaròs.