- Carla Colom, reina de les Festes 2026, i la seua cort d’honor també han participat en una multitudinària volta pels carrers de la ciutat
Al voltant de 1.500 persones han participat aquesta vesprada de dimecres, 16 de setembre, en el tradicional Dia de la Bicicleta, una de les activitats de les Festes Patronals de Peníscola 2026.

La jornada ha començat a les 17.00 hores a l’Edifici Sociocultural, amb la inscripció dels participants i el lliurament de la samarreta acreditativa de l’activitat.

Posteriorment, s’ha donat l’eixida a la multitudinària volta en bicicleta pels carrers de Peníscola, que ha reunit participants de diferents edats en una vesprada marcada per l’esport, la festa i la convivència.
Entre els participants s’han trobat Carla Colom, reina de les Festes Patronals 2026, i les integrants de la seua cort d’honor, que s’han sumat a la tradicional volta ciclista.

El recorregut ha finalitzat novament a l’Edifici Sociocultural, on l’organització ha oferit un piscolabis als participants després de completar l’activitat.

Amb una participació pròxima a les 1.500 persones, el Dia de la Bicicleta ha tornat a convertir-se en una de les activitats més multitudinàries de la recta final de les Festes Patronals de Peníscola.
































