/>
Buscar
Cerrar este cuadro de búsqueda.

Benicarló acollirà el 6 de setembre les «Trobades 2026» de música coral

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

El Poliesportiu Municipal de Benicarló acollirà el pròxim diumenge 6 de setembre, a les 18.00 hores, una nova edició de les «Trobades 2026», una cita dedicada a la música coral que reunirà formacions de diferents municipis de les comarques de Castelló.

La trobada comptarà amb la participació de nou agrupacions corals, que oferiran una actuació conjunta amb una àmplia representació del moviment coral de les comarques de Castelló.

En concret, hi prendran part la Coral Polifònica Serra d’Espadà de la Vall d’Uixó, l’Orfeó Vinarossenc de Vinaròs, el Cor Sant Marc de Xert, la Coral Verge de l’Avellà de Catí, la Coral García Julbe de Vinaròs, la Coral Juan Ramón Herrero de Castelló, el Cor da Capo de Benicarló, el Coro Innuendo de Castelló, la Coral Polifònica de Peníscola i la Coral Polifònica Benicarlanda de Benicarló.

L’activitat convertirà Benicarló en punt de trobada per als amants de la música coral i permetrà gaudir d’una vesprada de música, cultura i convivència amb la participació de diverses agrupacions vocals.

La iniciativa compta amb la col·laboració de l’Ajuntament de Benicarló i el suport de diferents institucions i entitats culturals.

📅 Diumenge 6 de setembre de 2026
🕕 18.00 hores
📍 Poliesportiu Municipal de Benicarló
🎶 Trobades 2026

Explora más

[location-weather id="200265"]