La Confederació de Persones Amb Discapacitat Física i Orgànica de la Comunitat Valenciana, COCEMFE CV, va triar el passat dimecres en l’Assemblea General celebrada a València a Ramón Meseguer com a nou president de l’entitat.
L’entitat destaca de Meseguer en la nota de premsa de presentació el seu “profund coneixement de la realitat de les persones amb discapacitat física i orgànica, així com la seva experiència en la gestió associativa i en el diàleg institucional“.
Meseguer, en les seves primeres declaracions com a president de COCEMFE CV, ha assenyalat que “assumeixo aquest repte amb enorme il·lusió, compromís i sentit de la responsabilitat cap totes les persones i entitats que formen part de COCEMFE CV“.
El nou president de COCEMFE CV ha afirmat, a més, que “volem seguir treballant per millor el dia a dia de les persones amb discapacitat, defenent els seus drets des d’una perspectiva plenament basada en la igualtat, la dignitat i la participació social“, a més d’insistir que “volem una societat més justa, accessible i inclusiva, on les persones amb discapacitat i orgànica puguin exercir els seus drets en igualtat de condicions“.
Meseguer ha donat molta importància a la “importància de visibilitzar el binomi de la discapacitat física i orgànica“, així com de reforçar la tasca de l’incidència política de COCEMFE “per avançar en polítiques més inclusives i en una societat que no deixi a ningú enrere“.
El compromís de Ramon Meseguer naix l’any 2004, quan va entrar a formar part de la junta directiva de COCEMFE Maestrat, assumint un any després la vicepresidència. En 2015 va assolir la presidència de l’entitat, càrrec al que va retornar l’any 2025. Entre 2020 i 2023 va presidir COCEMFE Castelló i va exercir com vicepresident de COCEMFE CV.
Foto: COCEMFE CV






















