El Club Tir Amb Arc Maestrat va realitzar, el passat 12 de setembre al Camp de les Capsades, una nova edició del Torneig Social de tir de l’entitat, consistent en la realització de tres jocs per parelles aleatòries i diferents en cada joc.
El primer joc del Torneig Social va ser el tradicional joc dels Dards, i s’ha d’intentar arribar a 0 punts partint de 301 punts. A continuació, es va seguir amb el joc de Fletxa a Fletxa, inspirat en el joc de la Oca, en el qual els arquers han de llançar a una diana amb les puntuacions d’un dau de 6 per anar avançant pel taulell, on el primer equip que arribe al centre del taulell guanya.

Finalmet, els assistents van poder gaudir del joc del Bingo, on cada equip disposava d’una diana diferent, que representa el cartró del qual disposarà cada equip, i el primer equip en tatxar 8 númneros va esdevenir guanyador.
Després de realitzar el recompte de totes les puntuacions, Àgueda Cid va esdevenir la guanyadora d’aquesta edició, seguida per Joaquim Verge i Elvira Miralles.
A més, durant la jornada, es va aprofitar l’ocasió per otorgar els premis de la Lliga Comarcal del Maestrat, consistent en unes xapes on cada posició representa una au.
Fotos: Club Tir Amb Arc Maestrat.







































