/>
Buscar
Cerrar este cuadro de búsqueda.

El correfoc dels Dimonis de la Falla Els Cremats ompli de foc i pólvora els carrers de Benicarló

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

Els carrers del centre de Benicarló es van omplir de foc, pólvora, música i ritme la nit de divendres, 28 d’agost, amb el tradicional correfoc dels Dimonis de la Falla Els Cremats, emmarcat en la programació de les Festes Patronals 2026.

Els dimonis van recórrer els carrers del centre de la ciutat oferint un espectacle carregat d’energia, llum i pólvora, acompanyats per la percussió de Fenómens, que va posar el ritme a una nit especialment intensa.

El correfoc va congregar nombrosos veïns i visitants que van voler gaudir d’una de les propostes més espectaculars de la programació festiva.

Una nit de tradició, música i foc que va fer vibrar Benicarló i que va deixar imatges espectaculars d’una de les cites més esperades de les Festes Patronals.

RECULL D’IMATGES

AA
U
W
X
Y
A
B
C
D
E
F
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
V

Explora más

[location-weather id="200265"]