/>
Buscar
Cerrar este cuadro de búsqueda.

El PP de Morella confia que l’alcalde avale la convocatòria de ple extraordinari per a investigar la corrupció del PSOE confirmada per Antifrau

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

Trama Puig

  • El portaveu del PP a Morella, Jesús Ortí, espera que el primer edil ratifique la proposta per a poder convocar una sessió de ple “que aconseguisca acords que garantisquen la col·laboració amb la Justícia, la transparència sobre el procediment i la defensa dels drets dels veïns”
  • El PP ha proposat la convocatòria de la sessió plenària “en honor de garantir la informació que durant els anys de govern del PSOE no es va donar a Morella”. “El canvi que els ciutadans van votar en les urnes s’ha de traduir en presa de decisions valentes i coherents. És el que els nostres veïns esperen”

El Partit Popular de Morella confia que l’alcalde avale la convocatòria de ple extraordinari que el partit ha formulat en honor de garantir col·laboració i transparència amb la investigació de la corrupció acreditada esta setmana passada per Antifrau en el consistori. Tal com ha reconegut este organisme, el consistori va realitzar contractacions irregulars amb l’empresa que gestiona el germà de Ximo Puig.

El Grup Municipal del PP ha decidit sol·licitar este ple però la seua convocatòria ha de comptar amb el suport de l’alcalde, ja que el PP no posseïx la majoria suficient establida pel ROF. Un suport que el PP concita amb l’objectiu d’aconseguir acords “que garantisquen la col·laboració amb la Justícia, la transparència sobre el procediment i la defensa dels drets dels veïns”, tal com ha assenyalat Jesús Ortí, portaveu del PP en la localitat.

La denúncia formulada a l’abril de 2023 pel PP davant l’Agència de lluita contra el frau i la corrupció de la Comunitat Valenciana (AVAF) va posar en mans d’este organisme l’abonament de 629 pagaments per valor de 408.000 euros des de l’any 2015. Fruit d’esta investigació, l’AVAF ha acreditat la contractació irregular del consistori amb el germà del hui exalcalde i expresident de la Generalitat Valenciana.

Una pràctica continuada, que des del PP de Morella remunten a la gestió de Ximo Puig com primer edil, i que “ara tenim el deure d’esclarir”, ha considerat Ortí. “Per això, Morella no entendria que l’alcalde i els seus regidors es posaren de perfil en este escàndol de corrupció. Hem de donar exemple. Tots. I per això confiem que l’alcalde done suport a la convocatòria, perquè es tracta d’esclarir un frau que no va ser un fet puntual, sinó una trama en tota regla”.

Explora más