- Cavalcada pels carrers cèntrics de Vinaròs.
Aquesta vesprada, la ciutat de Vinaròs s’ha vestit de gala per l’arribada dels tres Reis Mags. Melcior, Gaspar i Baltasar han arribat a les 18:00 h al Port de Vinaròs, on han sigut rebuts per la corporació municipal i la Cort d’Honor de la Fira i Festes de Sant Joan i Sant Pere.
A continuació, ha començat la cavalcada sota la direcció artística de Puro Teatro, Arts Escèniques. Les tres carrosses dels Reis Mags han estat flanquejades per la Banda de la Societat Musical “La Alianza”, les Escoles de Dansa de Marta Martínez, Maribel Ruiz, Gentsana, Locura i el Club de Patinatge Vinaròs.
A més, la companyia de teatre “La Fam” ha interpretat els espectacles “Nomadesh” i “Motor Punk”.
La cavalcada ha recorregut la zona portuària, carrer Santa Magdalena, Avinguda País Valencià, carrer Sant Francesc, Plaça Jovellar, carrer Sant Cristòfol i Plaça Parroquial.