- La cavalcada, pels carrers cèntrics de la localitat, ha fet les delícies dels més menuts.
- En acabar, s’ha fet una visita al betlem vivent i Melcior, Gaspar i Baltasar han realitzat un petit discurs.

La ciutat de Vinaròs ha rebut aquesta visita de les Majestats els Reis Mags. Melcior, Gaspar i Baltasar han arribat en vaixell a les 18:00 h des d’Orient per complir tots els somnis dels més menuts.
En arribar al Port de Vinaròs han estat rebuts per la corporació municipal, encapçalada per l’alcaldessa Maria Dolores Miralles i la Cort d’Honor de la Fira i Festes de Sant Joan i Sant Pere.

En finalitzar, ha començat la cavalcada sota la direcció artística de Puro Teatro, Arts Escèniques. Les tres carrosses dels Reis Mags han estat flanquejades per la Banda de la Societat Musical “La Alianza”, les Escoles de Dansa de Marta Martínez, Maribel Ruizi Gentsana i el Club de Patinatge Artístic Vinaròs.
La cavalcada ha recorregut la zona portuària, carrer Santa Magdalena, Avinguda País Valencià, carrer Sant Francesc, Plaça Jovellar, carrer Sant Cristòfol i Plaça Parroquial.

Els Reis Mags, en arribar a la Plaça de l’Ajuntament, han fet una visita al betlem vivent del Grup Folklòric “Les Camaraes” i han realitzat un discurs per a tots els xiquets assistents, on han desitjat als xiquets i xiquetes una nit meravellosa plena de regals e il·lusió.










































































