/>
Buscar
Cerrar este cuadro de búsqueda.

“Fangoria” rememora el seu passat, present i futur a la zona portuària de Vinaròs

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

La zona portuària de Vinaròs es va plenar ahir per la nit per poder gaudir del concert del grup de pop electrònic, Fangoria, en el segon dels tres grans concerts del darrer cap de setmana de la Fira i Festes de Sant Joan i Sant Pere.

El grup, format per la cantant Alaska i Nacho Canut, va rememorar els seus grans èxits, a més de presentar les noves cançons del seu darrer disc, “La Verdad O La Imaginación“.

Aquesta nit es tancarà el cap de setmana dels grans concerts a Vinaròs amb l’actuació de la cantant d’Andalusia, Marta Santos.

Fotos cedides.

Explora más

[location-weather id="200265"]