- AVÍS METEOROLÒGIC PER PLUGES I NEVADES.
El Centre de Coordinació d’Emergències de la Generalitat ha informat de l’arribada d’un episodi de pluges i nevades, associat a la pertorbació anomenada Francis, que afectarà diversos punts del territori a partir dels pròxims dies.
Segons les previsions de l’Agència Estatal de Meteorologia (AEMET), a partir del 3 de gener augmentarà la inestabilitat meteorològica, especialment al sud i sud-est de la Península, amb pluges que podrien ser localment fortes i persistents.
A més, durant els dies 4 i 5 de gener, la interacció d’aquest episodi amb una massa d’aire fred podria provocar nevades en cotes mitjanes o baixes, amb una major probabilitat al quadrant sud-oriental peninsular.
Davant aquesta situació, es recomana a la ciutadania extremar la precaució, especialment en els desplaçaments, i mantindre’s informada a través dels canals oficials del Centre de Coordinació d’Emergències, AEMET i les autoritats competents.



























