/>
Buscar
Cerrar este cuadro de búsqueda.

La Guàrdia Civil ofereix a Alcossebre una xarrada sobre prevenció de fraus i seguretat ciutadana

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
  • La sessió, dirigida especialment a la població estrangera i a les persones majors, va informar sobre estafes telefòniques, delictes a internet i protecció de dades personals.

El CESAL d’Alcossebre va acollir divendres passat una xarrada informativa sobre seguretat impartida per la Guàrdia Civil, una iniciativa orientada especialment a la població estrangera resident al municipi.

La sessió va anar a càrrec del comandant de la Guàrdia Civil de Castelló, Javier Ayuso, que va oferir informació pràctica sobre la detecció i prevenció de fraus telefònics, estafes a través d’internet, enganys a domicili i altres delictes que afecten especialment les persones majors.

Durant la jornada també es van facilitar recomanacions per a utilitzar les noves tecnologies de manera segura, protegir les dades personals i evitar situacions de vulnerabilitat davant possibles estafadors.

Des de l’Ajuntament d’Alcalà-Alcossebre s’ha valorat molt positivament la celebració d’aquesta activitat, destacant la importància d’apropar eines de prevenció i informació a la ciutadania.

L’alcalde, Francisco Juan, va agrair la implicació de la Guàrdia Civil i va remarcar que “accions com aquesta ajuden a què les persones estiguen més alerta i informades sobre els recursos que tenen al seu abast per protegir-se davant possibles delictes”.

La iniciativa s’emmarca dins de les activitats de conscienciació i prevenció destinades a reforçar la seguretat i el benestar de la població.

FOTOS: AJUNTAMENT ALCALÀ -ALCOSSEBRE 

Explora más

[location-weather id="200265"]