- La botiga anuncia una experiència per a descobrir noves combinacions de roba, crear looks personalitzats i gaudir de regals i sorpreses.
Mango Vinaròs prepara una nova iniciativa dedicada a la moda i a l’estil personal, amb una vesprada especial que comptarà amb la participació de l’assessora de moda Sara Beltrán, coneguda a les xarxes socials pel perfil @explora.tu.estilo.
Sota el lema «¡Algo muy bonito está por llegar!», l’establiment ha avançat una proposta pensada per a totes aquelles persones que vulguen descobrir noves idees a l’hora de vestir i traure més partit a les peces de roba.
Una experiència per a descobrir el teu propi estil
Durant l’activitat, Sara Beltrán compartirà propostes i idees per a crear diferents looks amb peces disponibles a la botiga, amb l’objectiu d’inspirar les participants i ajudar-les a explorar noves combinacions.
La jornada també inclourà regals i sorpreses, segons ha anunciat l’establiment.
Places limitades i inscripcions obertes
Des de Mango Vinaròs han informat que les places seran limitades, per la qual cosa les persones interessades ja poden mostrar el seu interés a través dels comentaris de la publicació promocional o enviant un missatge a la botiga.
De moment, no s’ha anunciat la data ni l’horari de l’activitat, que es donaran a conéixer pròximament.
Amb aquesta proposta, Mango Vinaròs busca oferir una experiència de moda més enllà de les compres habituals, combinant assessorament, inspiració i una vesprada diferent al voltant de l’estil personal.



























