- El conductor de la moto, un home de 38 anys veí d’Aranjuez, ha resultat ferit greu i ha sigut traslladat en helicòpter a l’Hospital General de Castelló.
Una dona de 46 anys, veïna de Catí, ha mort este diumenge 1 de novembre en un accident de trànsit ocorregut a la carretera N-232, al terme municipal de Xert (Castelló). La víctima viatjava en una motocicleta conduïda per un home de 38 anys, veí d’Aranjuez, que ha resultat ferit greu.
El sinistre s’ha produït al voltant de les 8.10 hores del matí, al punt quilomètric 27,200 de l’N-232, quan, per causes que no han transcendit, la motocicleta s’ha eixit de la via pel marge dret i ha col·lidit contra la barrera metàl·lica de protecció.
El conductor, evacuat en helicòpter a Castelló
Com a conseqüència de l’accident, la dona de 46 anys ha perdut la vida.
Per la seua banda, el conductor de la motocicleta ha patit traumatismes de caràcter greu i ha hagut de ser evacuat en helicòpter fins a l’Hospital General de Castelló, on ha sigut traslladat per a rebre assistència mèdica.
Un accident mortal al terme municipal de Xert
El sinistre ha tingut lloc en un tram de l’N-232 que travessa el terme municipal de Xert, al Baix Maestrat.
Segons la informació facilitada, la motocicleta circulava amb dos ocupants quan s’ha produït l’eixida de via pel costat dret de la carretera i la posterior col·lisió amb la barrera de seguretat.
De moment, no han transcendit les causes que han provocat l’accident.
El succés deixa una víctima mortal, veïna de Catí, i un ferit greu, traslladat en helicòpter a l’Hospital General de Castelló.


























