- Morella encén la il·luminació de Nadal amb una celebració multitudinària i la participació del teixit associatiu local
Morella ha donat oficialment la benvinguda al Nadal amb l’encesa de la il·luminació nadalenca, en un acte que ha comptat amb la participació de veïns, veïnes i nombrosos visitants, omplint els carrers d’un ambient festiu i ple d’emoció.

La Perkutada ha posat el ritme a la celebració amb un recorregut que ha eixit des de la plaça de Sant Miquel fins al Pla dels Estudis, amenitzant la passejada amb llums variades i fent una parada especial a l’arbre de Nadal dels Cinc Cantons.
Els carrers de la ciutat ja llueixen tota la decoració nadalenca, fruit del gran treball de la brigada municipal, que durant més d’un mes ha realitzat un esforç constant per instal·lar totes les estructures i elements lumínics. L’Ajuntament de Morella ha volgut reconéixer públicament la seua dedicació i els ha felicitat per la tasca realitzada.

Un any més, ASETMICO ha col·laborat en l’ornamentació nadalenca del Pla dels Estudis, que enguany incorpora dos grans regals il·luminats com a elements centrals de la decoració de la plaça.
Amb aquesta encesa, Morella inicia oficialment les festes de Nadal, convidant tota la ciutadania a gaudir de la llum, la música i les activitats previstes per a les pròximes setmanes.


































