/>
Buscar
Cerrar este cuadro de búsqueda.

Una Clàssica de record protagonitzarà un cap de setmana dedicat a les aigües obertes

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
  • El Desafio 3K el dissabte i la Clàssica de natació Peñiscola-Benicarló puntuable per a la Copa Espanya el diumenge centraran l’esdeveniment

Tot a punt, per a que Benicarló i Peníscola es convertisquen aquest cap de setmana en la capital de les Aigües Obertes amb la 31a Clàssica de Natació, travessia Peñiscola-Benicarló, un esdeveniment que després de la cancel·lació de l’any passat per la meteorologia, enguany reunirà més de 400 participants d’arreu de l’estat.

Dissabte 19 de juliol s’iniciarà l’activitat amb el Desafio 3K Benicarló-Gran Hotel Peñiscola, prova puntuable per a la Copa Diputació d’Aigües Obertes amb sortida a les 9:30 a la platja del Morrongo, acollint així la ciutat cadufera per primera vegada una sortida de prova. La prova compta amb 176 inscrits superant els de l’edició de l’any anterior.

Per la vesprada tindrà lloc la part més social, a les 16:30, i de nou a la Platja del Morrongo tindrà lloc el 2n campionat Social Menuts nadadors amb els nascuts entre els 2016 i 2020 participaran en una prova d’iniciació a les aigües obertes.

A continuació l’activitat es trasllada al Magatzem de la Mar on a les 18:00 s’obrin les portes per a la recollida de dorsals dels nedadors de la Clàssica, l’espai comptarà amb un petit tast expositiu històric de la Clàssica amb recursos gràfics i material d’anteriors edicions. A les 19:00 hores tindrà lloc una conferència de nutrició esportiva impartida per Raúl Grueso i Joan Ibáñez. La jornada finalitzada amb el brieffing tècnic de la Real Federació Española de Natació.

El Diumenge tindrà lloc la prova reina amb la Clàssica de 8.000 metres amb sortida des de la Platja Sud de Peñiscola a les 8:00 hores, la prova serà puntuable per la 10a Copa d’Espanya d’Aigües Obertes en cat. 500 i per al Circuit Autonòmic. L’arribada del primer participant s’espera a partir de les 9:45 a la Platja el Morrongo.

Els 206 participants inscrits en aquesta edició suposen el record històric de la prova, i entre els 92 participants de Copa Espanya destaquen la participació dels dos líders de l’edició d’enguany Unai Álvarez del Gredos San Diego i Irene Peinado de CN San Fernando, a més de diversos campions per categories de l’edició anterior de la Copa Espanya.

Explora más

Vinaros
9:22 am, September 5, 2025
temperature icon 24°C
L: 24° H: 24°
Feels like 24.74 °C nubes
Humidity 74 %
Pressure1020 mb
Wind 10 Km/h