/>
Buscar
Cerrar este cuadro de búsqueda.

Una vaqueta ‘desokupa’ una casa ocupada a Ulldecona

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

Matí mogut al carrer Calvari d’Ulldecona este dilluns en el marc de les festes amb bous de carrer. Una de les vaques que participava en l’espectacle ha accedit a l’interior d’un habitatge ‘ocupat’ aprofitant que la porta principal estava oberta.

Un cop dins, l’animal ha recorregut algunes estances de la casa i ha acabat trencant una segona porta de vidre abans de ser reconduïda a l’exterior. Malgrat l’ensurt i la confusió que s’ha generat, no s’han produït ferits.

Els veïns i assistents han viscut moments de nerviosisme, ja que la irrupció ha estat un fet inusual en esta festivitat.

Gràcies a la ràpida actuació dels aficionats, veïns i membres de l’organització  l’incident no ha anat a més.

Les jornades de bous a Ulldecona estan sent especialment noticiables enguany, després de la vaqueta que va haver de ser perseguida per la Policia Local ahir quan es va escapar d’un espectacle.

FONT: EBREDIGITAL

Explora más

Vinaros
7:29 pm, September 2, 2025
temperature icon 27°C
L: 27° H: 27°
Feels like 27.92 °C nubes
Humidity 56 %
Pressure1015 mb
Wind 3 Km/h