/>
Buscar
Cerrar este cuadro de búsqueda.

Vinaròs acolleix l’exposició “La Mar de Net”

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

L’Ajuntament de Vinaròs ha informat a través de les seves xarxes social que entre els dies 7 i 13 de setembre, el Passeig de Colom acollirà l’exposició del fotògraf i artista Xavier Carrillo anomenada “La Mar de Net”.

En aquesta mostra fotogràfica, es busca conscienciar sobre la greu problemàtica que posen els residus sobre els fons marins, a més d’encoratjar a la gent a reciclar, reutilitzar i reduir els residus a l’hora de tenir un millor ecosistema marí i uns ecosistemes sense plàstics.

Aquesta exposició s’enmarca dins de la campanya impulsada per la Diputació de Castelló anomenada “Redueix, Reutilitza, Recicla, per uns oceans sense plàstics de La Mar de Net”, per la qual l’exposició “La Mar de Net” ha viatjat per molts dels pobles de la província de Castelló, com Almenara, La Llosa, Xilxes, Moncofa, Nules, Borriana, Almassora, Castelló de la Plana, Benicàssim, Orpesa, Cabanes, Torreblanca, Alcalà de Xivert i Peníscola.

Explora más

Vinaros
4:39 pm, June 14, 2025
temperature icon 27°C
L: 27° H: 30°
Feels like 30.06 °C muy nuboso
Humidity 81 %
Pressure1017 mb
Wind 8 Km/h