Aquest matí, en una roda de premsa que ha tingut lloc al Saló d’Actes de la Biblioteca Municipal, s’ha presentat la Festa d’Agost, que aquest any se celebrarà el dia 14 d’agost al Passeig Colom. La regidora de Turisme, Mercedes García ha comentat que “recuperem aquesta festa al centre del poble i, per ara, l’acollida està sent molt bona“.
El programa començarà amb un “tardeo” a les 19:00 h amb “La Tremenda Pop”. Seguidament, a les 21:30 es produirà l’entrada de les dames i cavallers, i a continuació tindrà lloc el sopar. Finalment, a les 12 de la nit començarà la revetlla, amb l’orquestra Atalaya. García ha comentat que a partir de demà a les 12, a la Tourist Info es posaran a la venda els tickets, que costaran 30 euros i que compten per una taula amb 6 cadires, 6 racions de fideuà i 1 botella de cava. Hi hauran 100 taules disponibles.
A preguntes dels periodistes, la regidora de Cultura ha comentat que l’ocupació durant aquest estiu està entre “el 80% i el 85%“, a més de comentar que “les previsions de reserves per aquest mes d’agost són més positives que les del juliol“. A més, també ha comentat que la recepció de les activitats turístiques d’estiu està sent “ara per ara, molt positiva“.